måndag 8 mars 2010

Stötta Brynäs till slutspelet! virka os-mössan i brynäs färger!




4 kommentarer:

  1. Snygg Brynäsmössa, sån skulle man göra och spattsera med här i Dalom.hehe
    Var i Sandviken är mässan kanske kan åka över en sväng

    SvaraRadera
  2. Va, lite mer rädd om dig och virka den i "ditt" lags färger :) förslagsvis!
    Länk till mässan http://www.knivstamassor.se/sandviken.htm
    Jag var där förra året som besökare och då verkade den faktiskt ganska bra.
    Hoppas få se dig där.
    Hälsningar
    Moniqa

    SvaraRadera
  3. Snygg Brynäs Mössa !
    Din butik ska jag leta reda på nästa gång jag är "söder ut"
    Bor i jämtland,men min Far kommer från Järbo.Så jag har halva min släkt i dina trakter.

    Ha en bra fortsättning på Påsken !

    SvaraRadera
  4. Du är hjärtligt välkommen!

    SvaraRadera